بهترین زمان برای خرید رپورتاژ و رعایت اصول کلیدی

ممکن است شما هم قصد خرید رپورتاژ را داشته باشید و سوالی که پیش می آید این است که بهترین زمان برای خرید رپورتاژ کی است؟ نکته قابل توجه دیگر این است که شما باید از شرایط و اصول بهترین زمان برای خرید رپورتاژ آگاهی داشته باشید؛ زیرا  در صورت بروز اشتباه در خرید رپورتاژ ، مشکلات جبران ناپذیری به وجود می آید. پس بهترین زمان برای خرید رپورتاژ موضوع بسیار مهم و تخصصی میباشد که در این مقاله قصد داریم تمامی ابعاد را همراه شما عزیزان در مورد بهترین زمان برای خرید رپورتاژ بررسی کنیم.در ادامه با ما همراه باشید :

رپورتاژ چیست؟

رپورتاژ ، عملیاتی ست که طی آن با منتشر کردن مقاله ی سایت شما در سایت های دیگر با هدف معرفی محصولات یا لین سازی برای سئو ، انجام میشود. همانطور که میدانید با افزایش وبگاه های مختلف در فضای مجازی ، سایت های متنوعی ساخته شده اند که با تولید محتوا و مقاله های سودمند به طور مستمر ، سعی بر افزایش بازدیدکنندگان خود دارند. که فروش رپورتاژ، برای سایت های پر بازدید یکی از بهترین روش های کسب درامد به حساب می آید. این سایت ها با در نظر گرفتن اعتبار دامنه و باز دیدکنندگان به صورت روزانه ، مبلغی را از طرف متقاضی جهت درج مقاله در سایت خود دریافت میکنند. با توجه به این توضیحات ، شما مقاله خود را به این چنین سایت هایی ارائه میدهید تا در بخش هایی از آن سایت معروف و پر بازدید برای وب سایت خودتان نوعی لینک سازی انجام میدهید.

مزایای رپورتاژ برای سایت شما

با توجه به کاهش اثرات بک لینک ها و همینطور جریمه گوگل برای تبلیغات متنی دارد ، خرید رپورتاژ می تواند بهترین راه برای بهبود سئو و لینک سازی دائمی باشد. اما مسئله قابل توجه بهترین زمان برای خرید رپورتاژ و همچنین رعایت تکنیک های اصولی در این امر است. اگر تجربه و آگاهی لازم در این زمینه را ندارید ، بهتر از با یک کارشناس حرفیه ای در ضمینه ی بهینه سازی و سئو سایت همکاری کنید. زیرا با یک اشتباه در خرید رپورتاژ نه تنها سایت شما رتبه ایی کسب نمیکند ، بلکه با جریمه های گوگل نیز مواجه خواهد شد . پویا وب به همراه متخصص ترین افراد در زمینه کلیه امور سئو اعم از لینک سازی ، تولید محتوا و رعایت چگالی کلمات کلیدی در مقالات ، در کنار شما عزیزان خواخد بود. هدف ما رضایت شماست.

 

بیشتر بخوانید : وردپرس یا کدنویسی؟ کدام آنها برای ما بازدهی بیشتری خواهد داشت؟

 

بهترین زمان برای خرید رپورتاژ

خرید رپورتاژ مناسب برای افزایش سایت شما مانند آسانسور عمل میکند. البته این وضوع زمانی جواب میدهد که سایت شما در رتبه بندی سئو جایگاه قابل قبول و مناسبی داشته باشد. پس بهترین زمان برای خرید رپورتاژ وقتی ست که سایت شما حداقل در صفحات اول گوگل قرار داشته باشد. سپس شما میتوانید با خرید رپورتاژ ها و بک لینک های مناسب ، در جهت به دست آوردن رتبه بهتر در سئو اقدام کنید.

بهترین زمان برای خرید رپورتاژ باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر قصد دارید خرید رپرتاژ برای شما سودمند باشد ، باید نکاتی را رعایت کنید. در غیر این صورت خرید رپورتاژ برای شما کاری جز هدر دادن هزینه و وقت برای شما نخواهد داشت علاوه بر این باعث جریمه و رتبه منفی برای وب سایت شما خواهد داشت. به این نکات باید توجه داشته باشید :

_ برای هر کدام از رپورتاژ ها ، متن اختصاصی بنویسید.

_ بیش از پنج بک لبنک در یک رپورتاژ قرار ندهید.

_ رپورتاژ را فقط از سایت های مرتبط تهیه کنید.

_ رپورتاژ را برای صفحه های داخلی سایت تهیه کنید.

_ دامنه اعتبار و spam score سایت آگهی دهنده را برسی کنید.

_ در رپورتاژ های داخلی حتما از تصاویر باکیفیت استفاده کنید.

_ برای هر صفحه وب سایت فقط یک لینک درون متن قرار دهید.

_ تهیه بک لبنک برای رپورتاژ های آگهی بسیار مهم است.

_ از رپورتاژ آگهی رایگان و پست مهمان استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید : طراحی سایت ارزان در تهران، طراحی سایت ارزان ما حرفه ای

 

 

ویژگی های رپورتاژ آگهی مناسب

از بهتربن و مهم ترین ویژگی خرید رپورتاژ میتوان به دائمی بودن آن نسبت به خرید بک لینک ها اشاره کرد. به این معنی که مقاله شما با تمام شدن مهلت تعببن شده برای همیشه و بدون صرف هزینه ، در سایت آگهی دهنده باقی خواهد ماند. این در حالیست که با خرید بک لینک ها یا همان تبلیغات متنی باید هر ماه هزینه ایی ، آن را تمدید کنید.

محتوای رپورتاژ باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ 

هدف از رپورتاژ ، تقویت صفحه ها است. شما با تهیه رپورتاژهای مناسب ، یک صفحه از وب سایت آگهی دهنده را به سایت خودتان اختصاص میدهید. پس سعی این این صفه از نظر محتوا کیفیت بالایی داشته باشد. تعداد کلمات محتوای شما بین 700 تا 1200 کلمه ، داشته باشد. عبارت ها و کلمه های کلیدی که قصد دارید در آنها افزایش رتبه داشته باشید و جایگاه خود را ارتقاء دهید ، از آنها در کلماتی که میخواهید در رپورتاژ لینک شوند ، استفاده کنید. از عبارت های طولانی استفاده کنید و سعی کنید عبارت های عمومی در متون بکار نبرید.

چطور کیفیت سایت منتشر کننده را برسی کنیم؟

در ادامه مقاله بهترین زمان برای خرید رپورتاژ ، نوبت آن رسیده است که کیفیت سایت منتشر کننده را تشخیص دهیم. سایتی مناسب که شما میتوانید مخاطبین و مشتریان خود را از آنجا جذب کنید. با این کار ، گوگل به دلید ارتباط محتوایی دو وب سایت ، به مطلب توجه بیشتری میکند. با علاقه مندی مخاطبان و پیگیری آنها ، شانس جذب مشتری واقعی با همان رپورتاژ ، بیشتر خواهد شد. در این صورت موتور جستجو به خرید رپورتاژ شما مظنون نمیشود.

جمع بندی کلی در بهترین زمان برای خرید رپورتاژ 

کسی موفق است که کار درست را در زمان درست انجام دهد . موضوع این مقاله هم در این مورد بود و با مطالعه آن ، از مفهوم رپورتاژ ویژگی ها ، زمان مناسب تهیه و … آگاهی پیدا کردید. با سپاس از شما که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید. اگر ابهاماتی در خصوص رپورتاژ برای شما وجود دارد ، میتوانید با پشتیبانی پویا وب مشکل خود را مطرح کنید و از مشاوره رایگان ما بهره ببرید. با موفقیت روز افزون برای شما دوست عزیز.

تماس با ما
09915066679