با پیشرفت تکنولوژی و آمدن پلتفرم هایی همانند instagram ، مردم به تبلیغات و ایجاد کسب و کار در این شبکه های اجتماعی کردند. از این رو اینستاگرام بسیار بازدید بسیار زیادی در طول روز دارد و می توان در آن به سادگی کسب و کاری جدید ، و یا حتی همان کسب و کار خودمان را در آن معرفی و جذب مشتری کنیم. به روش های بسیار زیادی می توان از instagram درآمد کسب کرد. اما برای اینکه شما در insta بسیار سریع ، قوی ، حرفه ای ، اصولی ، مدریت شده و جذاب تر دیده شوید به یک ادمین اینستاگرام نیاز دارید. خب در واقع اینستا همانند گوگل و بهنیه سازی های آن ، دارای الگوریتم های خاصی هستند که نیاز است با تمام آن ها آشنایی کامل داشته باشید و همچنان در علم مربوطه به آن بروز باشید.
الان با خود می گویید که وای خدا اینم که خیلی دردسر داره! خب ما می خواهیم به شما ادمین اینستاگرام را معرفی کنیم. این فرد با داشتن علم مربوطه و بروز بود در این حوضه و همچنان تولید محتوای قوی و از طرفی هم داشتن علم دیجیتال مارکتینگ ، این کار را برای شما انجام می دهد. درواقع شما با استخدام ادمین instagram ، تمام این مشکلات پیش رو را برداشه و به صورت کاملا مدیریت شده پیج خود را رشد می دهید و از آن جذب مشتری و حتی کسب درآمد جانبی خواهید داشت. در ادامه این مقاله به طور کامل به تمام سر فصل هایی که مربوط به سوالات متداول از ادمین اینستاگرام پیش می آید ، نمونه قرار داد ، و هزینه های صرفی آن صحبت کنیم .پس با ما همراه باشید.
پادکست :
سر فصل ها :
پادکست مقاله
فردی را می شناسید که به علم دیجیتال مارکتینگ آشنایی داشته باشد؟ یا فردی که آشنایی کامل با سوشیال مدیا ها داشته باشد؟ یا به مهارت های تولید محتوا و تعامل و مدیریت چه؟ استخدام ادمین پیج اینستاگرام شخصی هست که باید تمامی این دانش ها را داشته باشد.
این فرد با داشتن مهارت های لازمه در حوضه instagram مارکتینگ ، میتواند یک رشد خوب و تعامل و جذب مخاطب خوبی برای پیج و کسب و کار شما در بستر این شبکه اجتماعی رقم زند. در واقع آشنایی این فرد با الگوریتم های این سوشیال مدیا ، متود ها تولید محتوا ، روش های جذب مخاطب ، اصول تعامل و مشتری مداری و ، مسلط به نرم افزار های مربوطه و همچنین خود این اپلیکیشن ، یک فرد کامل و مسلط در این حوضه هستند که می تواند باعث افزایش در آمد شما به مرور زمان شود.
اما خود این مهارت های گفته شده چه هستند؟
بیشتر بخوانید : دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائمی
با مهارت های مهم یک اینستاگرام مارکتر آشنا شوید !!!
الگوریتم ها اینستا : این مهارت ها به دسته اطلاعاتی از پردازش ها و تحلیل هایی از چگونه و انجام فعالیت هایی نسبت به امکانات اپلیکیشن گفته می شود که باید این اصول در حین کار رعایت شود و با عث رشد پیج شما شود.
متود های تولید محتوا : خب مسلما برای جذب کاربر به سوی پیج باید همواره مطالبی جذاب و به درد بخور به کاربر نمایش داده شود ، پس داشتن این مهارت و اصول تولید محتوا از مهم ترین مهارت های ادمین پیچ اینستاگرام می باشد. شما می توانید با دادن یکسری اطلاعات در مورد خدمات و یا کالای بیزینس خود به این فرد ، نمونه ای از این محتوا را مشاهده کنید و از اطلاعات این فرد مطمعن شوید.
اصول جذب مشتری : از طریق امکانات موجود در این شبکه اجتماعی باید به روشی استفاده شود و پیام را به مخاطب رساند که مستقیم با کاربران مورد نظر کارفرما باشد. به طور مثال شما نمی توانید برای جذب فالوئر برای یک بیزینسی همانند فروش شال رو سری با کاربرانی در تعامل باشند که در حوضه دستگاههای صنعتی جست و جو و دنبال می کنند. این از مهم ترین مهارت های این فرد می باشد.
اصول تعاملگری و مشتری مداری : این را می توان با شغل های فیزیکی روز بازار شباهت داد. شما در حین خرید از یک فروشگاه و یا یک دفتر ارائه خدمات ، ارائه دهنده خدمات و یا فروشنده کالا باید بسیار خوش اخلاق ، مشتری مدار و همچنین تعاملگرا با مخاطب باشد. این روش کاملا باید توسط ادمین instagram رعایت شود.
تسلط به برنامه های مورد نیاز و خود اپلیکیشن : خوب برای اینکه پستی در پیج شما نمایش داده شود و یا استوری تصویری لود شود باید همواره از گرافیک خوبی بهره مند باشند تا کاربر بسیار سریع جذب تصاویر و یا ویدیو ها شوند.
البته این را به خاطر بسپارید که از وظایف ادمین اینستاگرام ، درست است برخی از خدمات گرافیک برای تولید پست ارائه دهد. اما برای تولید محتوای های ویدیو همانند موشن گرافی ها ، لوگو موشن ها و سایر محتوا های گرافیکی حرفه ای باید به سراغ گرافیست های حرفه ای بروید و یا با خود طرف این ماجرا را در میان گذاشته و هزینه آن را با ادمین طی کنید.
و در آخر اینکه متخصص به خود اپلیکیشن تسلط داشته باشد. و تمام کارهایی که برای یک پیج تجاری و یا بلاگری و یا اینفئولنسری و … نیاز است را بلد باشد.
امنیت پیج : این مورد را جدا در نظر گرفتیم. چون امنیت بحثی کاملا مهم و حیاتی برای پیج به شمار میرود و از طرفی ، از طرفی انتظار میرود که ادمین پیج مسئله امنیتی پیج را به طور کامل انجام دهد.
خب ما به طور کلی در instagram می توانیم به دو روش مختلف فعالیت داشته باشیم.
1- شخصی (personal)
2- حرفه ای (professional) ، تجاری (Business)
فرق این دو چیست ؟ همانطور که می بینید از اسمشان واضح است . اکانت ها به این دو دسته تقسیم می شوند که از هر کدام برای یک کار خاص استفاده می شوند. در اکانت شخصی ، که بیشتر کاربران در این شبکه اجتماعی به این شکل فعالیت دارند و بیشتر کاربران ساده و شخصی برای گشت و گذار در این اپلیکیشن هستند.
اما در دسته دوم همانطور که از اسمش پیداست ، حرفه ای هستش. در این حالت به شما امکاناتی داده می شود که بسیار دقیق تر و آنالیز وار تر به پیج مدیریت کنید. این را هم بگویم که خود اکانت پروفشنال به چندین دسته دیگر تقسیم می شود که نیاز است برای استخدام ادمین پیج insta بعد از آشنایی ادمین اینستاگرام با بیزینس شما آن را انتخاب و مراحل پیکربندی آن را انجام دهد.
خب در پاراگراف قبلی یکسری از کار های یک ادمین را نام بردیم و همینطور فرق اکانت های شخصی و حرفه ای را هم نام بردیم. اما در این قسمت میخواهیم چندی از زیر اکانت های حساب حرفه ای پیج را مورد بررسی قرار دهیم.
خب طی مراحلی که پیکربندی انجام می شود به قسمتی می رسیم که در آن باید نوع بیزینس خود را مشخص کنیم. در این قسمت تعدادی از شغل های بورس و جدید و قدیم را نمایش خواهد داد.
در اینجا باید ادمین اینستاگرام نسبت به بهترین شغلی که در عنوان اصلی و پیشفرض این اپلیکیشن است را با شغل شما پیدا کند و بیوگرافی مربوطه و تمام پیکربندی های بعد آن که برای کسب و کار خود شما هستش را انجام دهد. شما همچنان می توانید با خواندن نمونه قرارداد ادمین اینستاگرام با تمام این موارد آشنا شوید. تیم پویا وب با بهترین متخصصین در این زمینه می تواند به شما جهت رشد پیج کمک بزرگی کند.
بیشتر بخوانید : سایت دانلود عکس از اینستاگرام ، معرفی بهترین سایت ها
حقوق ادمین اینستاگرام ، همواره نسبت به نوع کسب و کار ، نوع استراتژی و هدف گذاری ، سختی کار و طول قرارداد بسته است. چرا کسب و کار ها باعث تغییر قیمت ها می شود؟ خب واضح است یک فروشنده شال و روسری با اکثریت مردمی که در اینستا هستند سر و کار داردند و مورد سرچ و فالو قرار می گیرند. اما تولید کننده و یا فروشنده دستگاه های صنعتی با قشری خاص از مردم که خود آنها در این زمینه فعالیت هایی داردند سر و کار دارند.
از طرفی نوع استراتژی و هدف گذاری در instagram مارکتینگ در حقوق ادمین اینستاگرام بسیار مهم است ، منظور از نوع استراتژی و هدف گذاری روش بازاریابی و فروش در مدت زمانی مشخص است است که در جلسه مشاوره ، در این باره با متخصص این زمینه ، از انواع استراتژی ها و هدف گذاری ها با شما نسبت به شغلتان در میان گذاشته می شود.
سختی کار در حقوق ادمین اینستاگرام به طور کلی در تمام این موارد یکجا به حساب می آید. لذا سختی کار در نوع شغل و یا سختی کار در نوع استراتژی هر دو یکجا محسابه می شود و یک تحلیل کامل با هم حساب می شود . این را در نظر داشته باشید که تولید محتوا هم بر روی این ماجرا تاثیر بسزایی دارد! پس باید تمام این موارد را ملاک قرار داد.
طول قرارداد هم در قیمت ادمین اینستاگرام تاثیر بسیار مهمی دارد که بالا در استراتژی گفته شد. اما این طور قرار داد منظور از تعداد ماه های همکاری با ادمین اینستاگرام است. به عنوان مثال شما یک دوره 3 ماه قرارداد می بندید و ادمین instagram باید کار را در اولویت کوتاه مدت قرار دهد و کمی به سختی کار اضاف می شود. اما اگر طول قرار داد بیشتر باشد ، مسلما از سختی کار کاسته می شود و در برخی مواقع می توانید تخفیف هم از ادمین isnta دریافت کنید.
چگونه می توان از مشاوره ای که متخصص اینستاگرام به ما میدهد مطمعن باشیم؟
در استخدام ادمین پیج اینستاگرام تمامی تمرکز متخصص این است که شما در کوتاه ترین زمان ممکن بیشترین بازخورد را از پیج خود داشته باشید. شما می توانید جدای درخواست مشاهده برخی از نمونه کار های ادمین اینستاگرام با اطلاعاتی که بالا به شما گفته شد از او سوال کنید.
سعی کنید همیشه با کسانی قرارداد ببندید که در کار خود فرز و تحلیل بالایی دارند. به همین خاطر اگر کسی استراتژی های خوبی با اطلاعات تکمیلی بیشتری به شما داد ، می توانید از آن ادمین اینستاگرام اطمینان خاطر داشته باشید.
از طرف مقابل خود درباره نوع تولید محتوا بیشتر سوال کنید و نسبت به ارتباط آن با استراتژی ها صحبت کنید ، هر چقدر بتواند با مفهوم تر آنها را بهم مرتبط کند و ایده های بهتری در حین کار به شما دهد ، می توانید به او اطمینان کنید. تیم پویا وب با داشتن بهترین متخصصین این زمینه می تواند رشد بسیار خوبی را برای پیج شما رقم بزند.
هیمشه قبل از شروع همکاری با شرکتی در این حوضه اول باید تمام موارد مورد نیاز که گفته می شود ، مورد بحث و درخواست جهت انجام پروژه می شود را در قرارداد ذکر کرد.
خب همیشه باید در حین مشاوره و صحبت در این موارد از خود ادمین اینستارام و متخصص این زمینه درخواست یادداشت کردن این موارد باشد که بعد از اتمام جلسه مشاوره ، آن را برای مطالعه مجدد درخواست کنید. برای موقعی که برای قرارداد اقدام می کنید از رو نوشت های یادداشت شده استفاده می کنید و دیگر دچا مشکل نمی شوید.
در قرارداد باید به طور معمول موارد زیر را وارد کرد :
1- نام و نام خانوادگی کار فرما
2- نام و نام خانوادگی ادمین اینستا
3- نام و کاربری و آیدی پیج مورد نظر
4- خدمات اعمالی در حین کار
5- طول و مدت زمان قرارداد
6- مبلغ طی شده با متخصص و شرکت
7- تمام موارد حریم خصوصی و قرارداد قانونی (اعم از : خسارت دیر کرد – انجام نشدن وظایف توسط ادمین – توقف فعالیت در صورت پرداخت نشدن پروژه و یا اقساط – نرسیدن به اهداف مورد نظر و سایر موارد)
9- مهر و امضا کارفرما و مجری در استخدام ادمین پیج اینستاگرام
رسیدیم به یکی از مهم ترین قسمت های این ماجرا. خب در این باره باید بگویم که در حین انجام پروژه باید به طور معمول هم کارفرما و هم ادمین اینستا در ارتباط باشند. زیرا مواردی پیش می آید که متخصص باید از کافرما سوال کند و یا نیاز به اظهار نظر او باشد. یا برعکس ایده ای به سر کافرما رسیده و یا مطلبی را جایز می داند تا بگوید.
جدای این موارد یکسری مطالب اصلی و بیوگرافی و یا محتوای کامل در مورد کسب و کار ، خدمات ، محصولات و سایر مطالب مهم در مورد بیزینس کارفرما نیاز است که آنها به مرور زمان از کارفرما درخواست می شود تا در روند رشد پیج کمک بسیار زیادی می کند و یکی از مهم ترین بخش ها همکاری این دو طرف هستش.
شما بایستی همیشه در قرارداد و مشاوره خود این موارد رو که خود تیم از شما در حین مشاوره به خودتان می گوید را در قرارداد قید کنید و از بودن آن در قرارداد اطمینان حاصل فرمایید. این نکته حائز اهمیت است که همکاری هر چه بهتر هر دوطرف در طول پروژه بسیار تاثیر گذار است و این رابطه هر چقدر صمیمانه و دقیق باشد می تواند به بهتر شدن پیج شما سرعت بخشد.
در اینجا باید بگویم که این مورد قابل طی کردن با خود متخصص است ، زیرا کسب و کار ها با یکدیگر فرق دارند و اینکه شاید در سوالاتی که در دایرکت قید می شوند ، نیاز به توضیح بیشتر کارفرما باشد و در اینجا ادمین اطلاعات کمی در حوضه سوال داشته باشد و مجبور به بی پاسخ ماندن سوال شود. اما بهتر است خود کارفرما زمانی را که در طول مشاوره نسبت به نوع کسب و کار و صحبت هایی که در جلسه صورت می گیرد گفته شود ، تا در طول روز ساعاتی مشخص را با جواب دادن دایرکت ها و همچنین تعامل با خود ادمین بگذراند.
قیمت ادمین اینستاگرام همواره با مواردی که پیش تر در بالا گفتیم در نوسان تغییرات است و برای اینکه دچار ابهام نشوید این مورد را می توان هم به عنوان وظایف و هم به عنوان آپشن در نظر گرفت که ادمین پیج در خدمات و برنامه خودش قید می کند. هر چقدر این کار را با برنامه ای دقیق تر پیش برده شود ، کار و پروژه به صورت بسیار حرفه ای پیش میرود. می توانید در نمونه قرارداد ادمین instagram این موارد را قید و مشاهده کنید.
این موضوع جای کمی صحبت دارد اما خلاصه وار خواهیم گفت. ببینید به طور معمول خدمات instagram مارکتینگ ، خدماتی نیست که لزوم به حضور در یک محل کار اختصاصی داشته باشد. یا مثلا باید هر روز در دفتر کارفرما حضور داشته باشد و خدمات خود را ارائه دهد.
خب این بستگی به نوع فعالیت و قرارداد نسبت به اولیت هایی که بالا گفتیم دارد. به عنوان مثال فردی لازم است برای هندل و اجرای پروژه پیج خود که به طور همزمان با ادمین در ارتباط باشد و یا ویدیویی ضبط و یا تصویری ادیت کنند و یا محتوایی را به طور همزمان با الگو گیری فیزیک متخصص پیج صورت بگیرد.
ولی در اکثر پیج ها و قرارداد اینها نیاز نیست و تمام کار های مربوطه و اولیت ها به صورت فری لنسری یا همون دورکاری امکان پذیر است ، اما این را در نظر داشته باشیدکه در صورت حضور ادمین پیج در محل مورد نظر کارفرما ، هزینه ایاب ذهاب و یا در صورت نیاز هزینه نهار هم باید روی قرارداد احتساب شود.
شما می توانید حقوق ادمین instagram را با تمام این مواردی که در صورت نیاز و دلبخواه کارفرما است را در قرارداد حتما ذکر کنید. در نمونه قرارداد ادمین اینستاگرم تمامی این موارد فیلد خالی دارند و میتوانید آنها را مورد بررسی قراردهید.
تیم پویا وب همواره این خدمات را به نحو احسنت و کاملا اصولی انجام می دهد پس با خیال راحت با تیم در ارتباط باشید.
تماس با پویا وب
آژانس طراحی سایت پویا وب با طراحی وب سايت حرفهای و طراحی فروشگاه اینترنتی بيش از پانصد شرکت و ميزبانی بيش از هزار وب سايت، فعاليت رسمی خود را از تابستان سال 1395 آغاز کرده و همواره میکوشد خدمات خود را با بالاترين کيفيت ممکن و با بهرهگيری از جدیدترین متدها به شما ارائه دهد.