مدیریت اینستاگرام همانطورکه بسیار پربازده و مستقیم است، نیازمند کار مستمر است. در مدیریت اینستاگرام حفظ زبان ارتباط با مخاطب در صفحه اینستاگرام، تحقیق و استفاده از هشتگهای مناسب و پاسخگو بودن به مخاطب در دایرکت و کامنت بسیار مهم و ضروری است.
در حال حاضر با تغییر رفتار افراد به سمت خریدهای اینترنتی و افزایش کاربران ایرانی در اینستاگرام، این شبکه اجتماعی فرصت بی نظیری برای بازاریابی، فروش، برندینگ و ارائه خدمات شرکت یا برند شما بوجود آورده است. مدیریت پیج اینستاگرام تنها انتشار پست و استوری و پاسخگویی به فالوورهای پیج اینستاگرام نیست، قطعا بدست آوردن نتیجه مثبت از فعالیت هایی که در آن انجام می شود نیازمند تخصص و تجربه کافی دارد، تجربه ای که حاصل موفقیت ها و شکست ها و رویارویی با چالش ها باشد چون دیدهایم که حتی یک شرکت بزرگ هم در مواقع حساس و بحرانی و با آمدن موج های منفی اگر استراتژی و مدیریت خوبی در پیج اینستاگرام خود نداشته باشد تمام اعتبارش را براحتی از دست می دهد. تاثیرگذاری را از یاد نبرید! هدف حضور شما افزایش فروش در اینستاگرام، آگاهی از برند و یا افزایش فالوور در اینستاگرام هم که باشد باید تاثیرگذار باشید و این جز با یک مدیریت حرفه ای پیج اینستاگرام محقق نمی شود. اگر بدنبال مدیریت پیج اینستاگرام خود هستید با کارشناسان تیم پویا وب ارتباط بگیرید.
بیگدار به آب نزنید! اگر چه بودنش بهتر از نبودن است اما فقط بودن در اینستاگرام کافی نیست، هدف خود را از فعالیت، حضور و مدیریت پیج در اینستاگرام با معیار مناسب مشخص کنید و با توجه به منابع خود برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید.
دریافت بازخورد مثبت برای اهداف مشخص شده نیازمند استراتژی درست و قوی برای مدیریت اینستاگرام، نحوه پاسخگویی و برخورد با بحران، استراتژی تولید محتوای مناسب و در مراحل بعد افزایش فالوور هدفمند است.
محتوا پادشاه است، این جمله در اینستاگرام هم صدق میکند. با تولید محتوای خلاقانه و تاثیرگذار میتوانید هزینه رسیدن به اهداف خود را کاهش دهید. نتیجه تولید یک محتوای کاربر پسند و به اصطلاح وایرال در اینستاگرام میتواند شما را خیره کند.
قبل و بعد از هر فعالیتی در اینستاگرام معیارهای مناسب با اهداف خود را اندازه گیری کنید و تغییرات را محاسبه کند. میزان موفقیت در مدیریت پیج اینستاگرام و تبلیغات در اینستاگرام و حتی تولید محتوای خود را بسنجید تا بر اساس آن تصمیم درستی بگیرید.
ابزارهایی که امروزه برای مدیریت پیج اینستاگرام وجود دارند، چه نسخه خارجی و چه نسخه ایرانی مشابه سازی شده آنها میتواند به شما کمک کند؛ اما یادتان باشد برای مشاهده آمارها و یا صرفه جویی در زمان و ارسال اتوماتیک محتواها از آنها استفاده کنید و همه چیز را به رباتها نسپارید.
حواستان به اعلانها و نوتیفیکیشنهای اینستاگرام باشد، مخصوصا وقتی پست یا استوری منتشر میکنید. سعی کنید در دقایق ابتدایی به کامنتها جواب دهید. همه اینها باعث میشود حس اعتماد کاربران به شما و همچنین نرخ تعامل پست افزایش یابد و خوشبینانه راهی اکسپلور شود.
خدمات و کارهایی که در مدیریت پیج اینستاگرام باید در نظر بگیرید و برای شما انجام میدهیم شامل موارد زیر می شود: ایده پردازی مخصوص پیج شما، استراتژی اینستاگرام و ارائه بیزنس پلن، تولید محتوای جذاب و هدفمند، استفاده درست از هشتگها، افزایش فالوور واقعی اینستاگرام، افزایش نرخ تعامل و درگیری مخاطب، ایجاد وفاداری و رابطه خوب با فالوورها، افزایش آگاهی از برند، تبلیغات در اینستاگرام و تدوین و راه اندازی کمپینهای تبلیغاتی، ورود به اکسپلور اینستاگرام و حضور در تاپ هشتگ، استفاده درست از امکانات استوری، پاسخگویی بموقع و درست به کامنتها
شما میتوانید با برونسپاری مدیریت پیج اینستاگرام خود به یک تیم مطمئن و حرفهای خیال خود را از پیشرفت و قدمهای درست در اینستاگرام راحت کنید و با سپردن اینستاگرام مارکتینگ به آنها از رسیدن به هدفهای بازاریابی خود هم مطمئن شوید. معمولا سفارش پکیجهای مدیریت پیج شامل تمامی خدمات بالا توسط آژانسهای بازاریابی در شبکه اجتماعی مثل پویا وب برای شما بصرفهتر است.
WhatsApp us